Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Vad skulle ni ha gjort om ni vaknade en dag som det motsatta könet ? Måste bara få veta detta.. Inga perversa saker nu <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag skulle i alla fall bli helt förskräckt. När jag hade vant mig vid den ljusa rösten och sånt så skulle jag väl bara fortsätta med livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Jag skulle blivit kallsvettig och fått innerlig panik, inte sagt någonting skulle jag tro. Efter ett tag skulle jag förmodligen börjat skrika något fruktansvärt, och förmodligen sprungit iväg som en galning. I värsta fall skulle jag tagit självmord utan att egentligen veta vad som hänt. Tror jag. Redigerat 28 Mars 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Otäckt å ha killar som raggar på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag skulle blivit helt förskräkt att vakna upp med den motsatta könet jag skulle blivit galen och sprungit och gömt mig nånstans , sedan dödat mig :( ^^^ :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Man skulle ju tända på killar O.O Redigerat 28 Mars 2006 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ok, Jag skulle ta fram en stekpanna och dunka sönder min säng... Vet ej varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 hade ja vart snygg hade jag gett mig till mellanmjölk hade jag inte vart lika snygg hade jag gett mig till ragnarök =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Svårt. skulle nog iaf. bli förskräckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Gud vad alla hade blivit rädda.. Skulle skriva vad jag gjort men då bryter jag mot min enda regel som jag skrev i den hära tråden... xD Redigerat 28 Mars 2006 av Snooze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Först och främst, få panik och antagligen pinka på mig av förvåning, sedan låsa in mig själv på toaletten, och ta en ''närmare titt'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Köns byte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.