Simpsons Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 När jag lägger in vissa klipp i pinnacle så kommer det upp en liten ruta, där det står något om fps, sen när jag spelar upp de i redigeringen så är det ett pipande/ tjutande ljud istället för det riktiga ljudet. vet någon varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 skulle nog underlätta om man fick veta exakt vad det stog men fps er ju frames per second so...kan ockso vara nån inställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 testa någon annan källa eller något sådant för att se om det blir likadant. det kan dels vara Error 40, någon konstig inställning eller hårdvarutrubbel. Error 40 tror jag inte... någon konstig inställning kan det vara, kolla så att du importerar i PAL, tror det är 30 fps. vart kommer klippen ifrån, kamera, internet etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 klippen kommer ifrån kamera, och det står 24 fps tror jag.. de funkar i movie maker och sony vegas, men inte pinnacle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 skumt, men 24 fps verkar lite skum inställning... kanske kan bara pinnacle hantera 30 fps, Vegas kan hantera många andra hastigheter också, det vet jag så det kan vara en anledning. men kameran borde spela in i 30 eller 29,789 eller nånting sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag ska titta efter om jag kan ändra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 För mig funkar inte programmet alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Kolla systemkraven och Release Notes, där brukar stå rätt bra vad som krävs. Det kan vara så att processorn eller något annat inte har stöd för vissa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.