Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 hur ser en nintendo 8-bits ut jag kan bara dem här super nintendo och den gamlaste nintendo som kom o alla dem andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jag har lite problem med att lägga in bilder, men jag hoppas att det blir en. Vi få se om det blir en bild. Om det inte blir nån så finns det en bild på denna adress: http://www.imarshall.karoo.net/consolepics/nes.jpg http://www.imarshall.karoo.net/consolepics/nes.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 blä va äklig den ser ut :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 snacka om dej själv du! den är superskön! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 mm säkert sköna spel som mario men den är big Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 inte så big! ungefär som en x-box!( jag har en nes 8-bits) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jag har det med. Den är ju inte så j***a stor. Inte större än en X-box eller ett ps2. Men jag tycker att dom här gamla spelen är roligare än dom nya till ps2,xbox eller gc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 jag håller med om det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jag har ett hemma som jag skulle sälja för 600 spänn för om jag fick :twisted: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 jag har ett exakt likadant NES som på bilden (för jag tror inte det finns några andra modellerprecis...) jag skulle aldrig vilja sälja det om det var mitt! det är nämligen hela familjens... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 jag skulle aldrig sälja mitt, ligger mig för varmt om hjärtat. Kanske om 50 år när det är antikt och värdefullt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Skulle kanske sälja det iaf jag fick 1 miljader för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg