Dextrozol Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 flyff e lätt bäst har en lvl 67 psykeeper monstren hinner inte ens nudda mig jag spelar lätt gratis bra laggfritt (utom på server 1 i städerna) kör på mushpoie har en lvl 61 bp me =] teba set +3 och g-wand +4 me min psy =) inte nåt dumt att man måste betala för att spela det om man inte vill typ überknodda med massor av supergrejer adda Knasen88 på mushpoie (kom ihåg stora och små bokstäver) (hur byter man signatur??) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) (hur byter man signatur??)Nästan längst upp nästan längst till höger trycker du på Mina inställningar, sen kollar du längst till vänster och letar efter en knapp som heter Ändra signatur. Redigerat 9 Januari 2008 av Apmonstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 haha, ja ji fråån finland ja å :P vann i finland båor tu? :P nåja, ti topicen nu.. ja ha spela flyff en gång hos en kompis å he va int nå skoj :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 spela flyff för ett tag sen har en mage lvl 53 men det tar förlång tid att lvla utan fs o advp så ja börja spela ryl2 istället men nu spelar ja last chaos mkt bättre nästan lineage 2 grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.