Ragrath Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Jag skulle veta hur man skaffar mer Ram, köper man typ ett sorts kort som man sätter in i datorn eller vad gör man? Mobba mig inte för att jag inte vet, försöker lära mig Citera
epaaj Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Kolla upp vad du har för kort nu. Har du en kortplats ledig så kan du köpa ett likadant kort som du har nu och sätta i bredvid. Vad du har kan du kolla i papprena du fick med datorn. Citera
epaaj Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Skrivet 30 Mars 2006 Det finns många olika typer av RAM-minnen. Men jag orkar inte hålla koll på alla så jag vet inte så mycket. En kille förklarade för mig lita saker men det har jag redan glömt mycket av :/ Citera
Gäst DonKeN Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Skrivet 30 Mars 2006 epaaj, det behöver inte vara lika dan minne på stickorna. Har man det så blir det bara dual channel. Men man måste ha samma hastighet. Citera
epaaj Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Skrivet 30 Mars 2006 Puck0, jag har aldrig påstått något annat. Men om det är två likadana kort behöver man inte oroa sig för några problem med korten. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.