Dretskit Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Det där med fanta låter bra brunhilde men det är lite väl äckligt för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag ska kissa i en flaska och säga att det är fanta. Brukar inte skämta så mycket, det är för enkelt ^^. Jo det var oseriöst :P. Skulle aldrig ens tänka på tanken att bjuda någon på kiss. Skulle dock kunna tänka mig att salta fantan etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag brukar leta upp gamla tanter i telefonkatalogen, rinega till dom och säga... "I´m Coming! I´m Coming! I will kill you!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 dem vet ju inte vad aprilskämt är :P ta det lilla lugna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 ett kul är jue att byta ut mjölken i mjölk paketet till vatten..samma princip men juice eller vad som helst..ganska kul.. :D f*n vad bra idé. Ska köpa karamellfärg och ta ett tomt mjölkpaket och hälla i karamellfärgen med vatten där i. Haha. Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Det är en riktig klassiker om man kan komma åt skolans mjölkmaskin. Annars är majonäs i tandkräms tuben lite skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Det är en riktig klassiker om man kan komma åt skolans mjölkmaskin. Annars är majonäs i tandkräms tuben lite skoj Eller lägga i kött som Bam Margera gjorde i Viva La Bam i sin pappa Phil's tandkräm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag ska kissa i en flaska och säga att det är fanta. Brukar inte skämta så mycket, det är för enkelt ^^. Du vet, Fanta och kiss liknar inte varandra särskilt mycket, kiss och äpplejuice däremot, det är en helt annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Vet faktiskt inte... Att byta ut tandkräm mot ex. senap är väl kul. Jag har aldrig gjort det dock... Redigerat 16 April 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag ska kissa i en flaska och säga att det är fanta. Brukar inte skämta så mycket, det är för enkelt ^^. Du har aldrig sett mitt kiss ;). 1 dag kvar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Hoppas min kompis kommer in på msn imorgon så jag kan lura han =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 njaa, ska nog säga till min kompis att jag e bög, se ur han reagerar ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.