Snooze Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 I min skola har vi sånna "bunkar" med mjölk i som leder till mjälk aparaterna.. Jag och några kompisar brukar spica upp mjälken med röd karamellfärg.. Alltid lika kul med röd mjölk ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 : Jag ska kissa i en flaska och säga att det är fanta. Brukar inte skämta så mycket, det är för enkelt ^^. nej, och tack gode gud för det Vizzkazz: lägg armen runt honom samtidigt :rolleyes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jaa, precis, så ska jag säga typ : du jag litar på dig, men jag e bög, så kan jag gråta med flit, så gråter jag o kramar han ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) jaa, precis, så ska jag säga typ : du jag litar på dig, men jag e bög, så kan jag gråta med flit, så gråter jag o kramar han ;D Haha! Det får du filma med en videokamera elr nåt så att vi får se det. Elr så får man testa själv :P Fast jag hade inte klarat det utan att garva... Redigerat 31 Mars 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Du kan lura nån om att du har typ kanske om det är wow så kan du säga att du är på level 60 kanske. Mellanmjölk sa förra året att han hade en gubbe på Tibia på level 60 som han fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ett kul är jue att byta ut mjölken i mjölk paketet till vatten..samma princip men juice eller vad som helst..ganska kul.. :D haha..np..:D..min syrra gjorde det på mig...mina flingor smakade skiiit...en annan sak är jue: bli inte sur, men jag har vänstrat, med en av dina vänner *sucka* kan vara ganska kul..:D men avslöja dig innan hon bli allt för sur.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Hitta ett aprilskämt på en internet-sida. (här)OBS! Ni ska gå in på Kolla om din dator e drabbad längst ner :P Redigerat 1 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Säg att första april är imorgon. Lite senare säger du APRIL!!!APRIL!!! Fasst det var ju inte roligt för det är ju inte april idag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.