Empa Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 TJA! var kan jag ladda ner kazaa eller kazaa lite på svenska???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuskaren Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Tror inte att det finns bara på engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unreal_mOd Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 *edit till Fuskaren* Jag tror att det inte finns. Det finns nog bara på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det finns bara på engelska, men det är inte så svårt att förstå. Bara man vet vad hur allt fungerar så behöver man inte ens lära sej läsa.. hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 (redigerat) Man kan inte ladda ner Kaaza lite längre :P men jag har det Det finns på svenska,engelska,tyska och spanska Redigerat 31 Januari 2004 av Threeforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Man kan inte ladda ner Kaaza lite längre :P men jag har det Det finns på svenska,engelska,tyska och spanska Man kan visst ladda ner det , jag gjorde det idag för att fixa Cd-keys till Diablo II Det finns på Engelska, Spanska, Franska och Tyska! :ph34r: Juste, man behöver inte änns kunna engelska, fast det e bra! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Empa Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 men kan någon je mig en direkt länk där jag kan ladda ner kazaa lite på SVENSK!? PS. JAG HAR KAZAA LITE PÅ ENGELSKA OCH VILL HA DE PÅ SVENSKA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Men varför vill man ha den på svenska? Det är inte alls svårt med den engelska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 DET FINNS INTE PÅ SVENSKA!!! :angry: !! Ladda ner kazaa här och var tyst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Är det inte förbjudet att snacka filfördelnings program??? Jag tycker Kazaa är så j*vla söligt när man laddar ner. Jag gillar DC++ mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning - TRåd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg