Hoppa till innehåll

Vardags Vecko Trötthet

Adio

Rekommendera inlägg

Hur reagerar ni på måndag morgon kl 6-7?

själv ställer jag mig upp, och fattar inte var jag är, och snubblar upp ur sängen, och drar i foten i väggen. sedan snubblar över tröskeln och drar i armbågen i golvet.

Hur slår ni er på morgornen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Hmm, vaknar och tänker ''det är lördag'' och somnar om.

Sen så vaknar jag nån miniut efter och tänker ''ne det är inte lördag'' och går upp ^_^ :P

Tänk va lika vi är :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaa.. e extremt morgontrött! :( Men klockan ringer, ja tar den, trycker på snooze.. å den ringer var femte minut ända tills ja råkar trycka bort den.. å då försover jag mig.

Men har börjat me å lägga den en bra bit från sängen så jag måste gå upp för å stänga av larmet. Å vet ni vad? Det funkade! Plus att jag la mig lite tidigare, dock. Men detta händer inte bara måndagar, utan varje dag! :cry:

Jobbigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vaknar upp vid medvetande en halvtimma efter mina föräldrar började försöka väcka mig. Sätter mig upp medans jag sakta ramlar omkull med huvudet före ner i sängen. sen brukar jag försöka skärpa till mig och gå zombie steg in i badrummet för att duscha och piggna till xD

Ganska morgon-trött ja... =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Jag brukar för det mesta inte märka väckarklockan. Sätter den så jag ska vakna 1 kvart innan jag egentligen ska vakna. Sedan Snoozar jag tills jag ska gå upp.

Får nog skylla på min underbara flickvän där vi varje kväll har våra heta och intima samtal via telefon. :)

Man blir så förbaskat trött men det är det värt.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...