Adio Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Hur reagerar ni på måndag morgon kl 6-7? själv ställer jag mig upp, och fattar inte var jag är, och snubblar upp ur sängen, och drar i foten i väggen. sedan snubblar över tröskeln och drar i armbågen i golvet. Hur slår ni er på morgornen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag slår mig aldrig,varför ska man slå sig själv?? Skoja bara Ne jag tar det försiktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Jag brukar aldrig slå mig själv för jag är morgonpigg. Redigerat 30 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 slår mig aldrig men när jag sover brevid lillebrosan slår jag mig ungefär varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Börjar alltid dagen med ett D'oh! då jag slår i elektriska knölen i skrivbordet. Obehagligt det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Hmm, vaknar och tänker ''det är lördag'' och somnar om. Sen så vaknar jag nån miniut efter och tänker ''ne det är inte lördag'' och går upp ^_^ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Hmm, vaknar och tänker ''det är lördag'' och somnar om. Sen så vaknar jag nån miniut efter och tänker ''ne det är inte lördag'' och går upp ^_^ :P Tänk va lika vi är :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 För det mesta vaknar jag jättetidigt och ligger kvar i sängen och vaknar en kvart senare och så håller det på så tills jag blir tvungen att gå upp ur sängen. Väl då brukar jag vrida fötterna och sträcka på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jaa.. e extremt morgontrött! :( Men klockan ringer, ja tar den, trycker på snooze.. å den ringer var femte minut ända tills ja råkar trycka bort den.. å då försover jag mig. Men har börjat me å lägga den en bra bit från sängen så jag måste gå upp för å stänga av larmet. Å vet ni vad? Det funkade! Plus att jag la mig lite tidigare, dock. Men detta händer inte bara måndagar, utan varje dag! :cry: Jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Brukar svära lite halvt när jag slår tårna i betongväggen. Jobbigt det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 vaknar upp vid medvetande en halvtimma efter mina föräldrar började försöka väcka mig. Sätter mig upp medans jag sakta ramlar omkull med huvudet före ner i sängen. sen brukar jag försöka skärpa till mig och gå zombie steg in i badrummet för att duscha och piggna till xD Ganska morgon-trött ja... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Jag brukar för det mesta inte märka väckarklockan. Sätter den så jag ska vakna 1 kvart innan jag egentligen ska vakna. Sedan Snoozar jag tills jag ska gå upp. Får nog skylla på min underbara flickvän där vi varje kväll har våra heta och intima samtal via telefon. :) Man blir så förbaskat trött men det är det värt. Redigerat 31 Mars 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.