123spill Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Nej det tror jag inte heller. MEn det finns iaf vapen/bomber nog att spränga hela Europa i små bitar... Jag menar inte att spränga sönder marken utan byggnader berg och sånt som inte ligger djupt under marken... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 mjaha... jo, okejdå. om man nu använder vart endaste nukleära vapen som finns så kanske det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 mm, fast det får man hoppas inte händer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Förlåt om jag kommer och sätter in en kaninskit i eran debatt men jag tänkte bara svara på frågan, hade inte fått den tummen ur arslet än. Självklart kommer det ett World War III. Ärligt talat tror jag det bara är en fråga om tid, engagemang och riktigt hat. Att de Förenta Staterna kommer slå till mot kebabvärlden och Osmanska Riket är inte någon hemlighet, det är ju det dom egentligen bara vill. Att få det slaffsigt, krossat och blodsprutande därnere, när de ändå är ute efter terrorister som egentligen gömmer sig över hela världen, kommer dom kunna bomba sönder hela skiten istället, och blir en Power Up-megavärld för sig själva. Mer än vad dom redan är. I ett ev. världskrig tror jag och hoppas jag ett land som Nordkorea kommer gå in och ta kommandot. Eller något mer revolutionerande, som kolliniserade Afrika. I ett nytt världskrig tycker jag alla kontinenter ska få chansen att visa framfötter, och det ska inte handla om Babylon och terrorism som så många gånger förr. De som verkligen har någonting att säga till om i världspolitik ska få sin livschans och göra det, och jag hoppas att annars så barnrumpslena och "Mamma älskar flädersafts"-Sverige gör det också. Babylon ska falla och jag vill att det ska falla nu. Däremot ska jag själv inte ha någonting alls med världskriget att göra, jag har inget med den slags politiken att handla. Jag kan inte tillföra något, bara missriktade k-pisturladdningar. Och det är ett hemskt öde. Redigerat 14 Oktober 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Kriget är nära för annars så skulle inte Nordkorea testa atombomber fastän det finns andra bomber att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Det kan bli världskrig så fort som nåt land t ex Irak släpper en bomb i USA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 men irak lär knappast släppa en bomb i USA på länge, med tanke på att det är i princip USA som styr där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 NEj det är klart. Tog bara ett exempel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Det är inte klart, terroristerna kan när som helst släppa en bomd. Ni tror väl inte länder skickar terrorister, terroristerna gör det själva, de har ingen support från landet, åtminståne ingen officiell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Om terrorister från Irak släpper en bomb i USA så kommer USA gå på Irak men det kommer inte bli direkt krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Det är inte klart, terroristerna kan när som helst släppa en bomd. Ni tror väl inte länder skickar terrorister, terroristerna gör det själva, de har ingen support från landet, åtminståne ingen officiell. Nja, inte alla, många får order av Al-Qaida. Fast det är ju inget land, utan ett nätverk. Redigerat 18 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Det kommer bli WIII helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.