Hoppa till innehåll

Tredje Världkriget?


Mezox

Rekommendera inlägg

  • Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Förlåt om jag kommer och sätter in en kaninskit i eran debatt men jag tänkte bara svara på frågan, hade inte fått den tummen ur arslet än.

 

Självklart kommer det ett World War III. Ärligt talat tror jag det bara är en fråga om tid, engagemang och riktigt hat.

 

Att de Förenta Staterna kommer slå till mot kebabvärlden och Osmanska Riket är inte någon hemlighet, det är ju det dom egentligen bara vill. Att få det slaffsigt, krossat och blodsprutande därnere, när de ändå är ute efter terrorister som egentligen gömmer sig över hela världen, kommer dom kunna bomba sönder hela skiten istället, och blir en Power Up-megavärld för sig själva. Mer än vad dom redan är. I ett ev. världskrig tror jag och hoppas jag ett land som Nordkorea kommer gå in och ta kommandot. Eller något mer revolutionerande, som kolliniserade Afrika. I ett nytt världskrig tycker jag alla kontinenter ska få chansen att visa framfötter, och det ska inte handla om Babylon och terrorism som så många gånger förr. De som verkligen har någonting att säga till om i världspolitik ska få sin livschans och göra det, och jag hoppas att annars så barnrumpslena och "Mamma älskar flädersafts"-Sverige gör det också.

 

Babylon ska falla och jag vill att det ska falla nu.

 

Däremot ska jag själv inte ha någonting alls med världskriget att göra, jag har inget med den slags politiken att handla. Jag kan inte tillföra något, bara missriktade k-pisturladdningar. Och det är ett hemskt öde.

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte klart, terroristerna kan när som helst släppa en bomd. Ni tror väl inte länder skickar terrorister, terroristerna gör det själva, de har ingen support från landet, åtminståne ingen officiell.

 

Nja, inte alla, många får order av Al-Qaida. Fast det är ju inget land, utan ett nätverk. Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...