Hoppa till innehåll

Tredje Världkriget?


Mezox

Rekommendera inlägg

Kommer ett tredje världskrig inträffa?

Och om ni tror att det kommer det, hur tror ni det startar?

 

Jag tror (om det blir något) att terrorismen kommer vara orsaken till det. Jag tror att sydvästra asien kommer bli hårt drabbad. Och har man erfarenheter så vet man nästan säkert att USA är med och skapar upror som leder till krig. Vilka konsekvenser kommer detta få. Kommer Hiroshima/Nakasaki förödelsena upprepas, denna gång med vätebomber som är över 1000 gånger starkare än atombomben? Vad kommer konsekvenserna bli?

 

Frågan är inte om det kommer bli ett världskrig!

Frågan är: När?

Det blir säkert nåt slags krig sen när oljan tar slut. Speciellt eftersom det är Iran och dom som har mest.

Redigerat av Kyle_Katarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ni som tror att det kommer bli ett tredje världskrig, varför tror ni det? hur vet ni vad som händer i världen och i USA? (som alla tror kommer starta lr kommer göra en heldel när det händer). Tv o tidningar talar inte alltid sanning ska ni veta

 

 

PS. jävligt dåligt skrivet av mig fattar det knappt själv, menmen DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför: För att vi människor är som vi är

Hur: Ingen vet, allt i tråden är bara spekultationer

USA: Eftersom de gillar att leka världspolis så kommer de garanterat vara inblandade på ett eller annat sätt.

 

Som vanligt.

USA har alltid på ett eller annat sätt varit inblandade i krig, då menar jag inte alla, men överdrivet många.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...