Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag tror att det kommer redan i år. Något arabland kommer gå på USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag tror att det kommer redan i år. Något arabland kommer gå på USA. Eller att USA kommer gå på dem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag tror att det kommer redan i år. Något arabland kommer gå på USA. Jag tror att det är större risk att USA startar ett tredje världskrig, eller iaf att de medverkar ui det. För att de har ju medverkat i de andra två världskrigen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 USA är små fegisar, dom kommer bara med sina kärnvapen i sluten av krigen... >_> Som sagt arabland bombar USA eller tvärtom. Det är bara en tidsfråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Men det viktiga är ju att USA vinner. De har mer resurser. Simple_Plan: De var med för att de var tvingade. De startade inte direkt krigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Vi kommer inte klara oss, Vi ligger så nära Danmark och om dem kommer släppa en vätebomb på danmark så stryker vi med. Atombomber kommer säkert att släppas också till och med :( Det är vad jag tror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jaha Xade, så när araberna har hämnats på USA när dem släpper ner en massa atom bomber ska du gå och skylla på araberna igen eller? Den som börjar med bråk förlorar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 För att ett tredje världskrig ska bryta ut så måste antingen USA eller Ryssland göra precis det som tyskland har gjort i de tidigare, Skaffa en ledare, omvandla folks hjärnor och gör allt på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Nu kanske jag häller bensin på elden men visste ni att om det skulle bli världskrig, alla mot USA, så har USA ca 81% chans att klara klara sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Och vart har du fått de uppgifterna ifrån ? Ryssland spöar USA i ett krig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Ryssland har väl inte lika mycket makt som förut ? Tänk er tredje världskriget, alla mot USA: Frankrike Tyskland Ryssland Italien Spanien Kanada Storbritannien ( Om dem nu inte står på USA's sida ) Iran ( Dem har redan stora problem med USA ) Japan Kina Detta är bara mina egna spekulationer, några av dessa länder kommer säkert inte ens vara med i kriget och några kan vara på USA's sida. Så klaga inte om sånna här små saker ! Med mera. Sen vet jag inte om USA skulle ha så stor chans att vinna kriget Guggo, vart fick du siffran ifrån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 nån gång kommer det väl bara det inte kommer när jag lever.... :( Annars usa,vem annars ska starta det.de e för styva i korken enligt mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.