Hoppa till innehåll

Law Och Nature Runes

Svedda

Rekommendera inlägg

vad finner man law runes och nature runes nånstans?

monster, craftar (members only dock) kanske någonstans i members world så spawnar dom, men annars så är dark wizards bra på att droppa nats iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Du kan få law runes av:

Moss giants

Members som har kraftat

Hill giants

Dark knight's

m.m..

Du kan få nature runes enklast genom attt du hackar träd och så kommer en tree spirit som du dödar!

[jippie, gjorde just lost city}

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

hacka träd? menar du hugga träd då? i sånna fall vilka träd kommer en tree spirit ur och vilken level har en sån?

och jag glömde fråga om en annan runa, den heter Cosmic rune, vart finner man en sån?

Redigerat av Svedda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

hacka träd? menar du hugga träd då? i sånna fall vilka träd kommer en tree spirit ur och vilken level har en sån?

och jag glömde fråga om en annan runa, den heter Cosmic rune, vart finner man en sån?

det kommer en tree spirit som har en passande lvl för dig...

om du e:

lvl 9- tree spirit lvl 13

lvl 19- tree spirit lvl 30

lvl 40- tree spirit lvl 49

lvl 60- tree spirit lvl 79

lvl 90- tree spirit lvl 120

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tree spirits kommer ur alla träd du hugger och får logs av(har för mig det), och oak trees har störst chans att släppa lös en, eller så blir dom ents lättast. annars för cosmic så är dark wizards bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska testa hos dark wizards där hittar du dom samtidigt många andra runor ;)

mihker: den där listan stämmer inte längre från lv 89 får man lv 159 river troll iaf på sej och de gäller nog dom andra sakerna också..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...