Gäst Kabby Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Den kommer igår, den 13/10 Alex får ett Nintendo DS! Ägd! EDIT: Har sett den nu, äg :P Men det var synd om DSet :( Redigerat 15 Oktober 2006 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Senaste boken jag läste var "Hotet från Himlen" De är verkligen hemskt bra :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag har läst StormVarning,ToppHemligt,SkelettKusten,HotetFrånHimlen och håller på med HögtSpel!Sen ska jag läsa Scorpia! (Vet att jag läser dem i lite mysko årdning) Själv tycker jag att dem äger, Och du, Man är aldrig för ung för att dö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 läst alla böckerna....och tycker dom är väldigt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 bara hört talas om ett spel som heter så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Hmm när kommer efterföljaen till "Hotet Från Himlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anton G Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Hmm när kommer efterföljaen till "Hotet Från Himlen. Enligt anthonyhorowitz.com så kommer den på engelska i november. Vilket innebär att den nog kommer på svenska under 2008. Är det förresten någon som har läst serien om De Fem Utvalda som han har skrivit? Den är också riktigt bra. Tredje boken kommer på engelska nu någon gång under april. Första boken heter Korpens Port. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Böckerna är Helt otrilgt bra, läste ut högt spel två dagar. Läste i ca, 4 h om dan. Brukar läsa dem från kl. 20. 30 till 22.30 i vanliga fall. :cool: Har läst stormvarning, topphemligt, högt spel, och håller på med hotet från himmlen. :) Det kommer inga fler böcker om alex rider. Anthony har börjat på en ny serie. Redigerat 8 April 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag har läst Korpens Port. Det var riktigt bra. Andra boken heter väl Den Onda Stjärnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Hmm när kommer efterföljaen till "Hotet Från Himlen. Längtar tills 2008. Annars får jag väl ta och läsa den på Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.