Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag behöver hjälp me The Elder Scrolls Iv.... Nån som vet hur man kastar saker ? jag kan inte röra mig o det står att jag har för mycket saker på mig o jag vet inte hur man kastar dem.... Hjälp Tack :)

Skrivet

om det är som i dom tidigare spelen så tar du upp ditt inventory, klickar på en sak och klickar utanför invetoryt

fattar inte ? förklara vilka knappar... ps.mitt fösta The Elder
Skrivet

Tryck med vänster mus knapp på den sak du vill kasta ut och holl i den i 5 sekunder sen ser du det sak i mitten av skärmen,den är som i luften,du släpper vänster mus knapp och den måste ramla ner, om den inte gör det tryck på Z knappen.

Skrivet

Tryck med vänster mus knapp på den sak du vill kasta ut och holl i den i 5 sekunder sen ser du det sak i mitten av skärmen,den är som i luften,du släpper vänster mus knapp och den måste ramla ner, om den inte gör det tryck på Z knappen.

Okej ska testa tack så mycket :D e spelet så bra som alla säger jag är då kungen dör i början

Skrivet

jag har kört detta spel nu i totalt 9 timmar och inte gått upp en enda level det känns bra.

Skrivet

Räcker det inte med att sova under bar himmel så att säga??

Tycker det är lustigt eftersom jag gjort ungefär 5 quester och raidat ett par dungeon och ändå är jag bara level 1.

ajja ska nu in och prova och sova i en redig säng.

Skrivet

gick inte upp en enda level när jag sov i en säng.

jag är bara halvvägs till level 2 hah så det ser inte ut som jag klarar detta spel i första taget.

börjar på en ny gubbe istället.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...