Hoppa till innehåll

Återställningen Av Irak?


Mezox

Rekommendera inlägg

  • Svar 341
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Araber & Finnar är lika mycket invandrare.

 

Fortsätter du så där så anmäler jag dig bums. Det där är rasistiskt att värdera folk.

Kaktus-Killen, Islam är en religion -.- Och inget land!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wow kaktus killen du tror typ att alla muslimer spränger sig själva och slår kvinnor men kom igen visst kanske några gör så men det är ju inte alla muslimer som gör så, en annan sak:om ni tycker islam är sjukt ta er en titt på kristendomen hur mycke sjukt har det inte varit tack vare den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det var faktist dem som var Syd afrika osv som tyckte det.

 

Dessutom så skulle du veta att araber/turkar som ni klassar som invandrare. Dem flesta av dem i Sverige betalar hög skatt så att både Svenskar och Invandrare ska kunna gå gratis i skolan. Gratis vård osv.

 

Jag tror inte Sverige hade klarat sig utan invandrare som araber/turkar/syrianer/chilenare.

 

Men det rasistiska var att du klassade araber som invandrare och inte finländare. Kommer man från ett annat land och flyttar in så är man invandrare oavsett vart ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

wow kaktus killen du tror typ att alla muslimer spränger sig själva och slår kvinnor men kom igen visst kanske några gör så men det är ju inte alla muslimer som gör så, en annan sak:om ni tycker islam är sjukt ta er en titt på kristendomen hur mycke sjukt har det inte varit tack vare den?

 

jag har sagt ca 3 ggr att jag inte gör det. försök läsa först.

 

förresten både islam och kristendomen är dåliga på nåt eller flera sätt.

 

förresten Puck0, du har rätt om att vi inte klarat oss utan dem, vem annars ska ha korvstånden o sånna grejjer :( (jaja skämt, men till viss del sant..)

 

(Innan nån undrar vafan jag menar, så kan ja nog säga att det största majoriteten bland småresturanger (korvstånd etc) har mest folk från mellan-östern)

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill påminna er om:

Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

 

Då ni kan bli anmälda irl, om ni uttalar er rasistiskt eller liknande.

 

Och håll er till ämnet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill påminna er om:

Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

 

Då ni kan bli anmälda irl, om ni uttalar er rasistiskt eller liknande.

 

Och håll er till ämnet!

 

Jag uttalade mig inte rasistiskt? jag berättade vad jag ansåg och jag såg inget rasistiskt i det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allt ditt prat om att den nordiska "rasen" är bättre än de andra osv = Rasistiskt= hets mot folkgrupp= fängelse

 

Oj... Jag ska inte skriva så mer jag lovar...

FÖRLÅT ALLA!!!!

 

Jag har tagit bort alla inlägg i tråden nu och jag kan nog inte göra mer nu... sry iaf... :(

Redigerat av Jason__Voorhees
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...