Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Vi får väl se hur det går för Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Menar du att vi ska vänta och se vad som händer? Vi måste göra någonting, oljan skall stanna kvar i Iraq! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Just det alla svenskar ta en soft air gun och åk ner ditt snabba på!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Soft air-guns? Kom med något bättre argument, AK-47:an är vad som gäller nuförtiden. Det är ju Iraqs olja, de har väl copyright? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Iraks olja ska inte gå till dem som dödar massor av folket. Det ska gå till behövande. Det är Irak som har försörjigt bland alla arabländer mest. Först kommer SaudiArabien sen Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) asså, visst Irak har bilar, men själv tycker jag USA har rätt till den (oljan), mycket säger att de (USA) har större rätt till den, pga mycke större behov. och inga "om USA hittade [nåt värdefullt] under ditt hus, för att de behövde den, skulle du låta dem ta den?" och för att svara på den, ja kanske. om de verkligen behöver den så. Redigerat 15 Juni 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Nu förstår jag på din smak Kaktus-Killen. Om du hittar diamanter, rubiner och alla möjliga kristaller under ditt hus, då säger USA att de behöver kristallerna och då blev du så övertygad så du ger kristallerna till USA. Troligt... Redigerat 16 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 asså, visst Irak har bilar, men själv tycker jag USA har rätt till den (oljan), mycket säger att de (USA) har större rätt till den, pga mycke större behov. och inga "om USA hittade [nåt värdefullt] under ditt hus, för att de behövde den, skulle du låta dem ta den?" och för att svara på den, ja kanske. om de verkligen behöver den så. Säg mig, hur ska Irak återuppbyggas utan oljan?Vart ska dem få intäkterna ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 asså, visst Irak har bilar, men själv tycker jag USA har rätt till den (oljan), mycket säger att de (USA) har större rätt till den, pga mycke större behov. och inga "om USA hittade [nåt värdefullt] under ditt hus, för att de behövde den, skulle du låta dem ta den?" och för att svara på den, ja kanske. om de verkligen behöver den så. Jag skulle inte ge något! Dem får nöja sig med sitt Mcdonalds inkomster. Irak har fått oljan från naturen! Det är därifrån de kommer! USA har ingen mer värde för oljan. Irak har försöjrit många länder med oljan? Har USA gjort det? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 haha kaktus-killen tror du äns på det där själv.Du om du hittar nåt värdefullt under dit hus säg till då för ja vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Kaktus-Killen, hittar du en skatt från viking tiden under ditt hus så ge den till mig. Jag behöver den verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 * Pucko, okey... Har inte USA givit mycket olja till Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.