Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Längtar också till gymnasiet, då blir det äntligen lite kvalité Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag tycker min skola är bra, även om den egentligen är usel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 min är kanska bra (maten är skit äcklig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Mm min är en av de bästa i sverige.. Vi har fått lite priser och diplom^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Våran skola är väl hyfsad maten suger tallikarna är fulla med snor (sant jag lovar) vandaliseras ibland med klotter och annat. En gång körde dom på ett trähus med en gaffeltruck ganska coolt men dumt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Mm min är en av de bästa i sverige.. Vi har fått lite priser och diplom^^ vilken skola går du i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 samma här våran skola e så ♣BRA♣ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag gillar inte min skola :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag gillar min skola... bra lärare osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 För att vara en skola så... ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Sorry guys, inget omröstningskort, ingen omröstning. Måste låsa ner tråden p.g.a. §1.13. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg