Neldemo Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Hej hopp, jag är på arenan i Imperial City och har dödat en gubbe ur det gula laget. Men nu händer inget mer! Jag går ner i det dära ´Red Room´och får mer liv och sen pratade jag med han där Owyn elr vad han hette. Han säger bara att jag är redo för en match och jag går upp igen men det händer ingenting! Tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 förklara mera så kan jag hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 gå in på Gamefaqs.com dom har säkert en walktrough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 det ha aldrig hänt för mig.kan icke hjälpa dig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hej jag är en "Master champion" i arenan och jag lovar dig att ja kan hjälpa dig! Du pratar me Owyn och säger "I'm ready for a match" och går du till red room och sedan upp till arenan. när du dödat motståndaren går du tillbaka ner och fyller på liv. sen går du tillbaka till owyn och får dina prispengar. när du fått prispengarna pratar du med owyn IGEN och säger "I'm ready for a match" och så går du till red room och dödar motståndaren, går tillbaka till owyn, tar prispengar, pratar med honom igen och säger "I'm ready for a match osv. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 men jag har ju gjort så men det hände inget mer sen, Owyn sa att han vet att jag är redo och så går jag upp igen men så e det ingen där ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 du måste gå upp helt, till galret, det kanske är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 du kan bara tävla mellan 9 på morgonen och 9 på kvällen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag vet! e det typ nåt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 När du har klarat alla i gula laget ska man prata med en Tant på andra sidan för att få möta Grand Champion! skit enkel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 testa att prata med en som sitter på en stol i "samma rum" och det är en tjej. Eller prata med han "the champion". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 omg, det va det jag sa :P ''tanten'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.