Hoppa till innehåll

Oblivion


Neldemo
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej hopp, jag är på arenan i Imperial City och har dödat en gubbe ur det gula laget. Men nu händer inget mer! Jag går ner i det dära ´Red Room´och får mer liv och sen pratade jag med han där Owyn elr vad han hette. Han säger bara att jag är redo för en match och jag går upp igen men det händer ingenting! Tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag är en "Master champion" i arenan och jag lovar dig att ja kan hjälpa dig!

Du pratar me Owyn och säger "I'm ready for a match" och går du till red room och sedan upp till arenan.

när du dödat motståndaren går du tillbaka ner och fyller på liv. sen går du tillbaka till owyn och får dina prispengar.

när du fått prispengarna pratar du med owyn IGEN och säger "I'm ready for a match" och så går du till red room och dödar motståndaren, går tillbaka till owyn, tar prispengar, pratar med honom igen och säger "I'm ready for a match osv. osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...