l1berner Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag undrar om det är någon som vet hur man överklockar en processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 det är väll inget bra att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l1berner Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 nej inte precis... men skulle vilja göra det ändå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 har du nån bra anledning till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Du kan ställa upp klockfrekvensen i BIOS (vissa datorer går det inte på). Sedan finns det massor av windowsbaserade program som klarar av det. Har ett någonstans..har inte använt det på länge...tror det heter något med Power Overclocking...det är bra iaf..om det finns något på din dator som går att klocka, kan det klocka det åt dig. Klarar av mycket! Det är bara att googla på overclocking software eller liknande...kan ju gå in på download.com...finns på många ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 om jag inte kan klocka i mitt BIOS, kan jag använda ett program då istället eller är det helt kört om jag inte kan göra det i BIOS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 man kan ju klocka den lite, men det är väl inte bra att överklocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Du har väl tänkt på extra kylning. Det kan behövas lite extra kylning om du ska clocka. Fasst du kanske redan har tillräckligt med det du redan har i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.