SlimShady Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Hur kommer det sig att jag inte har power point i min dator? Och jag har xp- home edition. Va ska jag göra för att få den? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Antagligen har du inte fått med Windows Officepaketet eller helt enkelt inte installerat det. Det ligger inte på samma skiva som Windows, utan det är självständigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Antagligen har du inte fått med Windows Officepaketet eller helt enkelt inte installerat det. Det ligger inte på samma skiva som Windows, utan det är självständigt. Ja som sagt... Det tillhör inte windows xp- home edition. Det tillhör Office. Och det kan kosta runt 2-5 tusen kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag behövde inte installera det när jag fick min dator utan det var med fast jag fick en skiva om jag skulle behöva installera det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.