magi man Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 spelet verka vara ok men graficken är konstig tycker jag :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abimill Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Nej Grafiken Är Ju stört skön allting e skönt i det PS Om nån börja, Börja då i Crystal Jag heter Hastikanaika där Så ni borde prova det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag e i Ruby! För mer information om conqueronline: www.finco.clan.pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fleppe Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) f Redigerat 6 Juni 2010 av fleppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fleppe Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) f Redigerat 6 Juni 2010 av fleppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag spelade ;) men orkade inte p.g.a grafiken? ser nästan ut som RS! o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 jag spelar jaa ... lvl 48 - Warrior - olika equipment :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 jag har testat det lite men fastnade inte direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 LoL det är inte dålig grafik, det är ungefär sprites eller cell-shading som är igång här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.