Hoppa till innehåll

Luigi I Sm64 Jag Vet Hur Man Kan Vara Honom


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst nissling

Man kan inte vara Luigi egentligen i den europeiska versionen av spelet. Nintendo tog bort koden som leder till att man får honom. -.-

 

Fast de allra första x antal spelen kunde man få honom på ett väldigt svårt sätt för någon hade mixtrat med koden.

 

Jag lurar INTE folk, det funkade faktiskt för mig. Nu kanske inte gör det helt korrekt. *Pekar Finger åt Cybeer-Fox och JohanFoppa*. DET FUNKAR FÖR MIG, SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT FATTA DET ELLER?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst nissling

Nu j*vlaR anmäler jag forumet som spam för det är lika sant som att triforce finns i oot. en nollfaktor

 

Tack så jätte mycket att du tar 100 % ansvar. Vi ber er nu kontrollera numret och kolla att fusket inte är fake, vilket det inte är för att Cyber-fox inte förstår det än och han vägrar göra det.

 

Om inte cyber-fox fattar att fusket funkar måste vi nog kalla på både doktor och psykolog.

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu härmar jag killen på den sidan: jag tjoj jag kan luja alla små bajn genom att säga att man kan få luigi i supej majio 64

 

 

no way you can get luigi not in a million years (om du inte andvänder rom mods)

 

Alltså, man kan INTE få Luigi på SM64, såvida man inte har ett ex av de allra tidigaste spelen, typ de som släpptes till releasen av N64 för att någon hade trixat med koden och låst upp Luigi. Dock så låter och beter han sig som Mario. Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

nu härmar jag killen på den sidan: jag tjoj jag kan luja alla små bajn genom att säga att man kan få luigi i supej majio 64

 

 

no way you can get luigi not in a million years (om du inte andvänder rom mods)

 

Men då kan man ju vara Luigi i Sm64 om du säger det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst data-typen

du har säkert inte ens ett snes. om du ska bevisa det så filmar du med en rikitig videokamera när du gör det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

du har säkert inte ens ett snes. om du ska bevisa det så filmar du med en rikitig videokamera när du gör det

 

Jag visst en Snes bara det att jag inte har en kamera, bara en lite gammal som man kan filmar i 30 sekunder och inge bra bild och inge ljud över huvudtaget. Jag har inte heller nån webcam som funkar på min Vista.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

ASSÅ TRÖTTNAR DU INTE????

 

NOLLFAKTOR HÖR DU DET, NOLLFAKTOR!!!!

 

Vad ska jag tröttna på? Dig eller?

 

Luigi finns i Super Mario 64! Ska det vara så himla svårt att fatta det. Jag ska f*n asså skriva till The Angry Video Game Nerd och fråga om man kan vara Luigi i Super Mario 64, vilket man kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Game Reactor testade allt, men kammade noll.

 

så jag tänker inte ens bry mig om att försöka

 

Gamereacto ja. Ha, vem bryr sig om den gratis tidningen, man ska läsa Super Play, det e riktiga grejor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...