incognito Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Håller med, det här är snyggare än alla forum Fuska och Fuskarna har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Den här stylen äger lungt den förra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 O MY GOD O_O SÅ SNYGG SIDAN HAR BLIVIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Både den gamla och nya finns nu. De som vill ha den gamla får gå in i sin profil och ändra. vad menar du admin??? vadå gamla?? den är ju helt låst den funkar ju ej då =(( :D öppna alla trådar =) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (rinosaur @ 01/02-2004 10:49:56) Både den gamla och nya finns nu. De som vill ha den gamla får gå in i sin profil och ändra. vad menar du admin??? vadå gamla?? den är ju helt låst den funkar ju ej då =(( :D öppna alla trådar =) ;) Gamla stilen i detta forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det där fula men den här är då bättre=) Nu tycker jag detta är bättre än fuska.se/forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det där fula men den här är då bättre=) Nu tycker jag detta är bättre än fuska.se/forum. håller med totalt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag gillar denna sidan men inte bättre än den förra. Den här sidan är jätte krånglig att fatta. Vet inte ens hur man går in på sin profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag gillar denna sidan men inte bättre än den förra. Den här sidan är jätte krånglig att fatta. Vet inte ens hur man går in på sin profil. din profil hittar du antingen där det står vilka som är online eller på Min kontrollpanel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det nya forumet är skitcoolt! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Som sagt lugnt bättre än gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.