Danti^ Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hejsan jag heter Ejgjgjgjeirtetiutjk, svårt att utaakakak Hahaha spammare momoammaojmfsajoop :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 *anmäler* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danti^ Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hejsan jag heter Ejgjgjgjeirtetiutjk, svårt att utaakakak Dålig bevakning på sidan, kan ju spamma hela tiden moahahahahahaha :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Det är ju så himla onödigt. Jag förstår inte hur du orkar hålla på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hejsan jag heter Ejgjgjgjeirtetiutjk, svårt att utaakakak Men sluta då jobbiga unge ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) @Danti^ Skaffa fuska vip. Du hinner inte dnn lilla spammare det är dyrare att ta bort alla varningar du kommer få. Skriv inget då bryter han kanske mot dubbel inlägg flera gånger om. Jag har skrivit 300 inlägg.... Knappast jag åker ut men det är inteså skyst om någon blev medlem igår eller idag. Jag tycker nedstan de skulle få dispans. eller vad tycker du admin det är inte så skyst. Redigerat 1 April 2006 av Miglot af eraon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hmm jag skrev 30 inläg på 4 h är de bra? inte för att jag bryr mig men det är ett:::: bara att skaffa fuskavip=a-prilskämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 han kanske inte har råd OCH DET ÄR ETT APRILL SKÄMT FATTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ser ni admin? Ni har bränt hjärnan av denna stackars ungen[Danti^] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Måste man skriva 100 inlägg idag, eller är det att man ska ha gjort det? Men sluta spama för i h*lvete! :angry: 6 minuter kvar tills vi ser om det är ett april-skämt!! Redigerat 1 April 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Måste man skriva 100 inlägg idag, eller är det att man ska ha gjort det? Det är ju admin som får basketbollen tillbaka i pannan för att hjärntvätta oss att man måste skriva 100 inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 men aså orka bry sig DET ÄR ETT A-PRILSKÄMT fatta de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg