Xynthiar Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) klart de e ett bara e ett aprilskäämt, men ett bra sådant! Redigerat 1 April 2006 av Admin wehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Fick inte moderatorerna fuskavip? :blink: det sista vi vill ha är Fuska VIP för då hamnar vi i fel grupp och kan inte göra allt som vi normalt kan göra. vi har redan det som Fuska VIP har och lite till ;) tack Fusion för din lilla credit-roll där. synd bara att min plan för att slå rekordet över flest aktiva medlemmar inte gick vägen... hade alla trott att de blivit avstängda om de inte var inloggade så hade vi fått en trevlig sådan statistik tror jag :P @admin: hade du planerat detta med vip:en innan mitt lilla tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jerkamel det har funnits i ett par år nu ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ok om det har funnits i ett par år så då måste jag fråga hade admin ett april-skämt förra året ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 OE ja. Gjorde det ett par gånger innan.. Som jag fick ändra, så dem gav oss ändå lite letrådar. april-skämt=att skaffa fuska vip.. Ser någon mönstret ? ;) ^^ jerkamel tror inte det, men han hade ett 2004. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo jag ser mönstret =) Jag måste bara säga att den här tråden är aktiv haha :P Hör upp ALLA! , kolla i fuskamynt stället här på forum på tråden Wox Gruppforum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men just nu kan vi bara gissa vad som själva skämtet är. I morgon däremot så får vi reda på lite ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Monkey D. Ruffy Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har ju inte skrivit 100 inlägg! O vad är FuskaVIP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag väntar fortfarande på svar: Får dem som är aktiva VIP under längre tid än dem som är mindre aktiva..? Nico: Hahah :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Tack för den då :( Redigerat 1 April 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Chatten om man ska chatta... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men är det så svårt att scara på en fråga ? :huh: Har dem medlemmar som är aktiva fårr FuskaVIP under en längre tid än dem som är mindre aktiva ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg