Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Böhh, Ragnar! Orka spela, ni är redan avslöjade....Du som är moderator, ska du inte veta ? :rolleyes: Redigerat 1 April 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Yay.. Rensning!! Projekt X var bättre än jag trodde. :D det har du faktiskt rätt i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Jag tror det är ett a-prilskämt Fast om det inte är det så händer det inget med mig iallafall :) Nu allehoppa!! bara att skaffa fuskavip!!! bara att skaffa fuskavip!!!! Redigerat 1 April 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Testa att skriva a prilskämt fast ihopskrivet :) Exakt, detta är ett a prilskämt, inse. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) men varför är det e prilSkämt jag tycker han borde rensa databasen o.O vafö kan man inte skriva prilskämt riktigt? Redigerat 1 April 2006 av death-man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Det skulle bli som att... Nollställa fuska =/ Amen gud salza, det är ca ...2 % utav fuska som skriver 100 inlägg varje dag. Vissa har ett liv utanför forumet O_O Admin vill nog ha aktiva medlemar ;=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Japp,ett aprill-skämt.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 tur att jag är fuska vip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) vafö kan jag inte skriva prilskämt det blir stället bara att bara att skaffa fuskavip är det också ett skämt elr? Redigerat 1 April 2006 av death-man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Samma som alla Fusion, dvs posta 100 inlägg. DVS man måste posta just 100 inlägg idag. Genom denna gräns så hoppas vi få bort lite medlemmar och få fler FuskaVIP ;) SNÅLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och vad ser man hur många inlägg man skrivit PS: det är nog ett aprill skämt Redigerat 1 April 2006 av Max93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 bara att skaffa fuskavip bara att skaffa fuskavip kan va ett bara att skaffa fuskavip! men hoppas att jag klarar miG! typ 470 inlägg för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jaha, då vet vi det. Vilket klockslag börjar rensningen? Eller har det redan börjat? OffT: Måste testa det där med a-pril-skämt: bara att skaffa fuskavip 19.00 börjar rensningen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg