Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vad har mm för handling då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hjälten Link rider genom skogen kommer en märklig figur, Skull Kid, fram och rånar Link på sin ocarina och sin häst, Epona. Link försöker att hänga fast i Skull Kids fot när han rider iväg men ramlar och svimmar. När han vaknar beger han sig till en grotta i ett träd där Skull Kid håller sig gömd. Men Link ramlar ned till landet Temina och Skull Kid förvandlar honom till en Deku Scrub. Link möter en maskförsäljare som säger "Hitta masken inom tre dygn, sen måste jag dra vidare". Månen håller på att kollidera med det stora klocktornet i Clock Town. Denna kollision skulle innebära slutet för Termina och allt liv där. Det får Link reda på utav Skull Kid när det bara är tre dygn kvar tills månen slår ned. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 är deta svårt vilket är svårast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 OOT är inge svårt alls men jag vet inte för jag har inte kört MM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 blir inte link förvandlad till nåt i mm=`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 är deta svårt vilket är svårast Jag tycker att Major´s Mask är svårast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 blir inte link förvandlad till nåt i mm=`? jo... till en deku scrub (Deku-link) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men halo vilket är svårast oot eller mm svarra kvikt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 oot tar längre tid att klara...så det är nog svårare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 ok tack då vet ja ungefär hur svårt det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 ganon och ganonndorf är lite dryga...detsamma gäller majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 oki men du det är mindrae tempel va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg