Heaz Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Idag när jag loggade in så hade jag FuskaVip fast jag inte beställt den! Har det blitt fel eller är min användare hackad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Alla "fick" fuska vip idag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Alla på forumet har fått FuskaVIP, en lite speciell dag liksom. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 vet bara inte om det är ett april skämt eller inte, så bli inte överaskad om det försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Läs lite här ^^ http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...28entry710578 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 ok, tack för svaren! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Varsågod :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Eller så var det bara ett aprillskämtt, så det kanske försvinner imorrn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 heh cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 nja , inte för oss som redan hade beställt vip å betalat 20 spänn fört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Blir jag av med mitt som jag köpt blir jag inte glad... men jag tycker det var onödigt att ge alla vip... hoppas han tar bort det snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 så frågan alltför besvarad, låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg