Newk Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 varför hackar det på mitt wow bara i huvudstäderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Hur mycket RAM-minne har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 men asså det hackar typ för alla i huvudstäderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Nej. Och lagget du får i huvudstäder beror nog på folkmägnden ;) (Lagg="hackande") Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Sänk grafik-kvaliten så borde det sluta. Och kolla hur mycket latency du har i städerna, det kanske är den som är boven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Eftersom det finns mer folk så sänks din FPS. Det laggar ofta i Ironforge -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 ok hur sänker jag grafik grejen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 klicka på escape sen vidoe options sen står de typ några maätare där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurtig Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) jag har samma problem, fast jag ska snart köpa mer RAM-minne så att jag kan gå in i alla huvudstäder, för när jag gick in där första gpngen kunde inte jag ens gå in i if, för då blev jag disconnectad. Redigerat 10 April 2006 av Hurtig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag har samma problem, fast jag ska snart köpa mer RAM-minne så att jag kan gå in i alla huvudstäder, för när jag gick in där första gpngen kunde inte jag ens gå in i if, för då blev jag disconnectad. hadde samma problem men så köpte vi mer ram så nu laggar det inget i if :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Blir du disconnectade kan det bero på att det är för många i städerna. Jag har blivit disconnectad flera gånger i IF och i SW. Märkligt nog aldrig i någon Horde stad eller i Darnassus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 varför hackar det på mitt wow bara i huvudstäderna? kanske för att det är många anslutna till dom städerna? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg