ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jättesnygg, men du kan väl inte sitta å rita detta ? Du måste väl ha gjort någonting med en bild för att få dem så otroligt bra ? Jag andvände denna bilden: http://users3.ev1.net/~rfet/swchpics/isntprof.jpg Fast den ritade jag bara av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Nice bilder.. jag gör nån också.. som kommer gå snabbt och vara ful som stryck.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Här försöker vi göra fina bilder, inte fula som stryk :P Här är min freakade Combine Soldier Elite :P http://img240.imageshack.us/my.php?image=combinesuper2gl.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Snowtrooper är lungt din bästa, hel grymm. Snowspeedern var också mycket bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Tack tack :) Jag har tänkt att jag ska rita en TIE Fighter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Ska det finnas någor i bakgrunden? Den kaske ska komma ut ur Death Star. Använder du "mallar" till alla dina bilder? Asså ritar du alltid av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Ja, jag ritar alltid av någonting, jag har en bild bredvid, annars skulle det ju bli hur svårt som helst... Redigerat 10 April 2006 av Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 gjorde den just, lol..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Värst vad många Star Wars Bilder. Ära alla Paint-gillare också Star-Wars f*n? Själv är jag ett Star-Wars f*n men inte direkt ett paint-proffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Jag har inte fått se någon paint bild av dig ännu Redigerat 10 April 2006 av Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag är inte bra på Paint, det är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Jag är inte bra på Paint, det är därför. Edit: Sorry för dubbel, min dator laggade. Redigerat 11 April 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.