Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ja, som rubriken säger; finns det fler ranker än #9 cooling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ja, #11 Hedersmedlem finns. Och 10 finns med, men vet inte vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) edit: Salzalada han före Redigerat 2 April 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 #10 Legend Så lyder den tionede rankingen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Presentation, vart har du fått reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 #10 Legend Så lyder den tionede rankingen. =) Ohh legend.. snyggaste namnet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 3000 för legend och 3500 för hedersmedlem eller? I'm going for it :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 @ Presentation: Hur fick du reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Kanske frågat admin eller något moderator som vet. Men varför står inte de rankerna med i Vanligt förekommande frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jo, det måste han nog gjort. Och ja, om nu dessa okända ranker finns, varför finns dem inte med i Vanligt förekommande frågor som Xade skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Nej jag råkade få syn på ett av Rallypackers inlägg i gallerian och där stod det #10 Legend. Om jag skriver ett inlägg i gallerian är min ranking #5 Uberfuskare. Varför vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Kanske frågat admin eller något moderator som vet. Men varför står inte de rankerna med i Vanligt förekommande frågor? Han har skrivit dem "kända" rankerna. upp till 9 antar jag. Dem andra är väl så ovanliga att det kanske inte finns någon klar orsak till att skriva dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.