Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Men jag skulle gärna vilja veta vilka dem ovanliga rankerna är, ifall det ens finns några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Men jag skulle gärna vilja veta vilka dem ovanliga rankerna är, ifall det ens finns några. Det är inte för att de är ovanliga utan för att de är "hemliga" som man inte skriver de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Men låt oss avslöja hemligheten då! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Men låt oss avslöja hemligheten då! :D Silver Star är den närmaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Det kan nog bli svårt att få ur adde det vill jag lova ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Eller att det typ ska vara som en överraskning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Exakt, men han brukar inte vara så aktiv längre. :( Redigerat 1 November 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) 3000 för legend och 3500 för hedersmedlem eller? I'm going for it :D Jag vet inte om det stämmer... Tror att man ska riktigt mycket för att bli de "hemliga" rankerna. Är inte så säker, men tror det iaf. [EDIT] j*vla CP-fuskar-bugg. Redigerat 3 April 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Men låt oss avslöja hemligheten då! :D Men han är inte så aktiv nu för tiden. NesseN lär vara den första som kommer till den hemliga rankerna... Men tyvärr har han titeln "Bambi" så man får bara se prickarna och inte texten. Så Petery Piranha är väl vårt nästa hopp. Sen så är ju både jag 0013 och Mellanmjölk på ungefär samma nivå. Jag ser fram i mot att se vad det blir, om det nu är legend och hedersmedlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Nej jag råkade få syn på ett av Rallypackers inlägg i gallerian och där stod det #10 Legend. Om jag skriver ett inlägg i gallerian är min ranking #5 Uberfuskare. Varför vet jag inte... Konstig det hände med mig också Redigerat 3 April 2006 av Max93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag, Trollungen och nån mer har redan varit närmast de höga rankerna. Vi var #11 Hedersmedlem. det var ännu en av de konstiga buggarna här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Men låt oss avslöja hemligheten då! :D Av de är du den mest aktiva, så jag satsar på dig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.