Gäst Pcplayer Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 när man typ köper armor o vapen o så så står de ju typ plus 5 agilety strenght o så men vad betyder alla?
Offline Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Jag ska förklara detta så enkelt jag kan.. Strength: Du slår hårdare Agility: Mer armor (för warriors), mer "critical strikes", du dodgar oftare. Stamina: Mer liv Intellect: Mer mana Spirit: Du generar mana och liv snabbare
Larath Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 läst att 1 stamina är 10 hp, och 1 int är 10-18 mana.
Gäst DonKeN Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Offline, armour är inte bara viktigt för warrior. För rouge också och mer raser. T.ex, om någon kommer mot en i närstrid så måste man ju ha något bra skydd.
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Agility är inget viktigt för armorn, typ 10 agility = 20 armor eller nåt så de är inget man bryr sig om. Dock är ökad critchance o dodge inget man fnyser till. Warriors ska fokusera mest på Stamina och Strength. Sen Agility som andra prioritet.
Larath Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Agility är inget viktigt för armorn, typ 10 agility = 20 armor eller nåt så de är inget man bryr sig om. Dock är ökad critchance o dodge inget man fnyser till. Warriors ska fokusera mest på Stamina och Strength. Sen Agility som andra prioritet. läste i en guide att warriors ska satsa på agi mest och str sist. förutom int dock. Redigerat 3 April 2006 av Larath
hyldran0 Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 Jag ska förklara detta så enkelt jag kan.. Strength: Du slår hårdare Agility: Mer armor (för warriors), mer "critical strikes", du dodgar oftare. Stamina: Mer liv Intellect: Mer mana Spirit: Du generar mana och liv snabbare Intellect: mana och större chans till crit
Spliffor Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 På min rogue står det på intellect att man får bättre skill i vapen
Timmy Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 Jag ska förklara detta så enkelt jag kan.. Strength: Du slår hårdare Agility: Mer armor (för warriors), mer "critical strikes", du dodgar oftare. Stamina: Mer liv Intellect: Mer mana Spirit: Du generar mana och liv snabbare Gäller endast spellcasters
Larath Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 På min rogue står det på intellect att man får bättre skill i vapen nja, nästan iaf int ökar chansen att få plus i skillen för vapen om du inte har fullt.
Offline Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 Agility är inget viktigt för armorn, typ 10 agility = 20 armor eller nåt så de är inget man bryr sig om. Dock är ökad critchance o dodge inget man fnyser till. Warriors ska fokusera mest på Stamina och Strength. Sen Agility som andra prioritet. Jag vet att agi inte ökar så mycket, men jag skulle säga vad det gjorde, eller hur?
Rekommendera inlägg