Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 hur många har zelda:collectors edition??jag har det! :P
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Jag har det men jag gillar inte något av dem två gamla spelen the legend of Zelda och The legend of Zelda:Adventure of link.Jag spelar det aldrig.Och jag fick det grattis från club nintendo!!
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 det fick jag också....första legend of zelda e kul,men inte 2an!
humtydumty Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Jag har det, men har aldrig provat dom två andra. Ett skäl är att jag har det på N64. Vad är det för skillnad på dom två som man fått?? Kan någon berätta det?
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 På dem 2 första spelen eller?? I såfall på det första är det som på gameboy,på det andra går man åt sidan bara,det är också som på game boy.Men inte likadant.
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Eller om du menar vad det är för skillnad på zelda på N64 och på gamecube.Det är ingen skillnad om du menar så.Bara att man andvänder andra knappar.
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Jag köpte det för 2-3 dar sen och jag bara älskar alla spelen på den. Men jag är också ett stort Zeldafan! :D
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 köpte ni det tillsammans med ett gamecube och mkdd?
Mikael Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 köpte ni det tillsammans med ett gamecube och mkdd? Nej, jag köpte det för 50 kr av Club Nintendo.
Rekommendera inlägg