Gäst DonKeN Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jag är alliance och kan dra till SM hur lätt som helst bara jag inte ser flygande luft balongen passera. Då hoppar det ner en massa hordes och dödar mig. Orka SM, får gå jätte långt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jag är alliance och kan dra till SM hur lätt som helst bara jag inte ser flygande luft balongen passera. Då hoppar det ner en massa hordes och dödar mig. Orka SM, får gå jätte långt :( Zeppelinare annars... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag har en kompis som är på lvl 60 men själv så spelar jag inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Ja har en lvl 31 Tauren Hunter på min kompis acc, själv har ja inget acc...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Nu ska här uppdateras igen. Lvl 60 troll mage, äntligen... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 bar själv är jag på 9 började igår kväll. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 lvl 57, Datan är krashad så jag kan inte lvla till 60 :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 synd jag är i lvl 7 hahahahaha :evil: warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Uppdaterat.... Level 13 nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Lv 38. 2 lv till och så är det mount dags :D Ska pvpa bara ända till Onsdag så jag blir sergeant sen på helgen köper jag mounten :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 55 nu, kan inte spela så mycket. Men har ungefär lite mindre än halva XP-baren kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg