Snooze Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Har varit hos den hunden som ska ge den till mig.. men jag får inget o.o Han säger att han inte kan hitta någon uppkoppling eller något. Kan någon beskriva säga till mig hur man ska göra för att få den ? Helst "steg för steg" .. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Om du inte har en uppkoppling kan inte Nintendo WFC generera en kod till dig. Är detta ditt första Nintendo Wi-Fi spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag har för mig att man fick med en Wi-Fi handbok. Läs igenom den. Det står något om en Wireless Router. Jag vet inte vad det är men jag antog att det var ett trådlöst-grejs som vi har i huset för att få bredband från kontoret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Har läst den. fattar ingenting. Ja detta är mitt första wi-fi spel. Hur får jag uppkoppling då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Ehm... Om det är ditt första så är det lite svårare att sätta upp allting... Mario Kart DS var lättare och eftersom inställningarna skrivs ner på DS:et så behövde jag inte göra det för AC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 k men det är väl ungefär det samma ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jo men man måste göra fel med vilje för att få fram menyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Hur menar du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Vet inte jag pratarkonstigt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 men, hur gjorde du ? Kommer du ihåg det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Om du inte har ett trådlöst internet behöver du en Nintendo Wi-fi USB connector. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 "Kan någon beskriva säga till mig hur man ska göra för att få den ? Helst "steg för steg" .. Tack. " Och när jag fixat den vad ska jag göra då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg