VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Är det nån mer än jag som hatar Minas Tirith banan...den e f*n as svår... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Den är ganska lätt du ska bara lura han till kanten, sen sparka ner han och sist nådastöt. Han är lätt om man vet hur man ska göra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Men smeagol bankar ju as hårt...dör f*n hela tiden...finns det nå bra tips lr nått... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ja du ska akta dig när när han morrar typ och sen slå han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Okeieiaey,Tackar...Ska försöka...men det kommer väl gå som vanligt :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) om du har två kontroller så kan man spela två på updag och då går det mycket lättare. jag och min bror spelade bara två och vi klarade spelet på en halv vecka! :D Redigerat 1 Februari 2004 av pontus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 om du har två kontroller så kan man spela två på updag och då går det mycket lättare. jag och min bror spelade bara två och vi klarade speöet på en halv vecka! :D ok, men för mig och en kompis tog det bara en dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 spelet är ju inte ens svårt masn klarar de ju direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jaha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag klarar inte Minas Tirith första banan! Hjälp mig snälla!! :unsure: Jag lir galen!! :wacko: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Den banan är lätt men jag tycker Saurons och Sarumans Palantir är irriterande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Skulle någon kunna förklara om hur man skuter ner alla de tornen som trollen kommer med? Jag vet att man ska skuta ner ett torn med en kattapullt uppe i ett torn, men hur gör man med de andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg