Gäst Spelnisse Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) Hur gör man egentligen det där fusket med gold skulturas eller vad dom heter...jag går ner i hålet kastar bomerangen och snabbt tillbaka upp ingen jag får tillbaka den och sen går ner igen men då e alt som från början! :( Redigerat 1 Februari 2004 av Spelnisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 först ska du döda den...sen ska du kasta bumerangen på golden skulltula token...sen när den är på väg till dig så ska du göra en bakåtvolt...och har du gjort rätt står det att du tagit den när du är på väg uppåt till ytan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vilket ställe är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 nånstans vid hydel castel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 det ligger nära där man mötte Taloon som liten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vid stallet där epona e ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Nää vid Hyrule Castel sa han ju! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag behöver också hjälp på ett ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Var?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vid kakiro village!:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vad ska du göra då då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag ska hitta bombbag som jag behöver för att spränga bort stenen i slottet där zelda är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg