Gäst Spelnisse Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 jag menar ju vid slottet när man ska till prinsessaan zelda Jag fattar det men man ska inte spränga nån sten!!! :angry:
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 de e ju når a killar som står vid market place och den ena säger att han kröp igenom ett hål så att man skulle komma till palatset!
Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Ja och det hålet kommer du inte komma igenom förren du har väckt talon opch flyttat lådorna så att du kan hoppa till hålret över vallgraven
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 kag kom vidare....men efter man har lärt sig sarias song på ocarinan, var ska man då??
Gäst Spelnisse Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Har du hookshot?om du har det ska du skjuta på trädet som är där så kommer du till forest tempel! :D
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 men jag kom vidare,jag ska hitta den sista stenen,den blaå!var finns den??
Gäst Spelnisse Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 den får du inne i jaba juba elle vad den heter!! :)
Rekommendera inlägg