AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 instämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ork..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag menar ju vid slottet när man ska till prinsessaan zelda Jag fattar det men man ska inte spränga nån sten!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 nej du har väl inga bomber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 de e ju når a killar som står vid market place och den ena säger att han kröp igenom ett hål så att man skulle komma till palatset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ja och det hålet kommer du inte komma igenom förren du har väckt talon opch flyttat lådorna så att du kan hoppa till hålret över vallgraven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 j*vla konstiga spel..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 kag kom vidare....men efter man har lärt sig sarias song på ocarinan, var ska man då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Har du hookshot?om du har det ska du skjuta på trädet som är där så kommer du till forest tempel! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 men jag kom vidare,jag ska hitta den sista stenen,den blaå!var finns den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 i Zoras Domain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 den får du inne i jaba juba elle vad den heter!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg