battle_for_pow Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 vet nån hur man får draken på samlar edisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 vet nån hur man får draken på samlar edisionen Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Likzerar Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ja jag har samma problem. Han menar Draken som man ska få med i Bfme2 collectors editition. Man kan inte spela med den!! men är det ingen som spelar bfme2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Jag har också collectors edition och visst står det nått med drake men är det inte på extramaterialskivan man ska få den? Elr har jag fel? Redigerat 5 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Måste man klara spelet eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag har bfme 2 den med två skivor och det går att fixa draken. Om du går inte på hjältar på slottet/huvudbyggnaden så finns den där för 5000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Likzerar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Nej det gör den inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jo det gör den men den har man på det vanliga också väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Likzerar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Nä det gör den inte för det är Drogoth dragon lord men det är inte den draken man får!! Drogoth är till goblins och finns till vanliga också ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag vet inte, men den draken som Nittionio sa har som har någon form utav Slaget om Midgård 2. Jag har inte CE, så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Likzerar Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Men är det nagon som vet vad man ska göra för att få draken??? Eller är det den draken som är (kraftpoängen)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag ska precis försöka ta reda på det nu. Kommer med svar imorgon tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.