Hoppa till innehåll

Proof That There Is No God


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 289
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

M a E: Men ärligt talat varför tror du på en "sak som kallas" Gud det finns inga som helst bevis på att han har funnits. Jag tror hellre på vetenskapliga förklaringar än guds mirakel. Gud finns inte, bibel är mest bara strunt och de mesta som står där har aldrig inträffat.

 

Men lol xD

 

Den ända gud du kan lita på är dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

M a E: Men ärligt talat varför tror du på en "sak som kallas" Gud det finns inga som helst bevis på att han har funnits. Jag tror hellre på vetenskapliga förklaringar än guds mirakel. Gud finns inte, bibel är mest bara strunt och de mesta som står där har aldrig inträffat.

 

Xade tror fortvarande på bibeln och gud...

 

"Låtsasgud" lär inte kunna straffa mig för att jag talar om sanningen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Miglot af eraon

Asså allvarligt. Hur många går i kyrkan 1% eller vet ni varför.

Därför GUD FINNS INTE och bli normala och kom tillbaka till verkligheten.

Drömmare.

 

Låt mig bara rätta dig det är 50% drygt som tror på gud. Majoriteten säger att gud finns för att det finns såna som jag som tror på gud och vetenskap på samma gång. Redigerat av Miglot af eraon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Varför skriver ni ens "Vakna upp" och "det är bara skitsnack", är man troende som jag så bryr man sig inte ett dugg. Inget kan ändra min tro.

 

2. Mîhker: Vafan har du fått det ifrån? 75%, varför tror du det? Du chansar bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Varför skriver ni ens "Vakna upp" och "det är bara skitsnack", är man troende som jag så bryr man sig inte ett dugg. Inget kan ändra min tro.

 

2. Mîhker: Vafan har du fått det ifrån? 75%, varför tror du det? Du chansar bara.

 

varför skriver du, "Jag har rätt ni har fel ! gud finns visst ! " Vi (iallafall jag) ger själva f*n i vad du säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade: Gissa tre gånger varför folk skriver så, jo dem berättar sanningen och försöker förgäves få dig att inse sanningen. Dock så verkar du vara extremt troende och då finns det inget att göra åt saken...

 

Gud = Fantasiperson som Pippi Långstrump

Vetenskap: Lika verkligt som Carola.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det verkar som dom flesta inte tror på något som kallar sig "Gud"

men för det ska man ju självklart inte tycka att de som tror på en "övre makt" är en hop idioter. Man får väl tro på vad man vill, eller?

 

Visste ni förresten att nästan alla som är födda i Sverige är döpta, men att bara 1% går till kyrkan varje söndag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om nu Gud existerar, vilket jag betvivlar, kan någon då förklara för mig varför t. ex. judarna under andra världskriget på ett sånt ohumant sätt blev utrotade?

Varför skulle en gud tillåta något sådant?

Det finns ju massvis med grejer man kan fråga sig varför en gud skulle tillåta.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...