BloodMan Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ibland har jag (precis som alla andra) ganska tråkit,men jag vet inte vad jag ska göra åt det :huh: och då menar jag när jag inte orkar sitta vid datan/inget bra på tv. vad tycker ni jag ska göra? (helst inte läsa,för det e inte så kul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ta en promenad, det ska jag göra snart :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Gå å dryga lite med syskonen om du har några Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Gör hundra armhävningar och ta en dusch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Gå ut och spela fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 1.Orka 2.har inga syskon 3.Orka 4.Fotboll=<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Gå till en kompis? Umgås lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Försök att lära dig nått som du alltid har velat kunna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Spela data,äta,träna,bada,cykla,åka skidor,chatta sammtidit! det e nåt jag alltid har velat göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 GLHF. ;P Men ta och rita lite, lyssna på musik. Att måla till musik är riktigt roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 En rolig sak är ju att reta Ragnarök, finns alltid något man kan reta honom för ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 En rolig sak är ju att reta Ragnarök, finns alltid något man kan reta honom för ;). ja, du kan reta ragnarök! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.