Hoppa till innehåll

Tråkit....

BloodMan

Rekommendera inlägg

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ganska svårt att säga, för jag vet inte vad du har för intressen osv..

Jag har jävligt tråkigt idag, men jag övar inför kemiprov imorn och svenskaprov på fredag.

När det bara blir lite somrigare så är jag förmodligen och spelar basketball varje dag.

Sätt på lite bra musik, lägg pussel, eller kanske rita. Skriv en kort berättelse, eller kanske baka. Eller sov, om du kan göra det på ljusa dagen. Eller kanske ta en promenad som Pontarn sa.

Du kan ju fylla upp badkaret och lägga i lite lyxigt skum osv, om du känner för det. Kanske inte rätt sak att göra om du har myror i benen.

Eftersom du tyckte läsa var tråkigt, kanske du kan se en film, eftersom det inte var nåt bra på TV. Och säg inte att du sett alla filmer du har, för det har du inte. :P Dina föräldrar har säkert sjukt många filmer dom med.

Eller kanske gå ut och fotografera lite i det fina vårvädret.

Du bor ju nästan i afrika din skåning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland har jag (precis som alla andra) ganska tråkit,men jag vet inte vad jag ska göra åt det  :huh:

och då menar jag när jag inte orkar sitta vid datan/inget bra på tv.

vad tycker ni jag ska göra? (helst inte läsa,för det e inte så kul)

Fin svenska...

När jag har tråkigt brukar jag lira spel. Skaffa ett spel du gillar mycket, då tröttnar man aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

men måste man prata fin gammel-svenska? <_<

man uttalar det ju Tråkit!

Man uttalar det tråkit men det stavas inte så. Svenskan skriver inte som det uttalas. Finska är annorlunda, vill du skriva som det uttalas så börja med finska ;) Där har du något att göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...