Guggo Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 ååh, vad jag har tråkigt ! Jag går och köper ett intstrument för åtskilliga tusen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 ååh, vad jag har tråkigt ! Jag går och köper ett intstrument för åtskilliga tusen ! Det finna nog inte många som gör det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 ska ta ett bad nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ganska svårt att säga, för jag vet inte vad du har för intressen osv.. Jag har jävligt tråkigt idag, men jag övar inför kemiprov imorn och svenskaprov på fredag. När det bara blir lite somrigare så är jag förmodligen och spelar basketball varje dag. Sätt på lite bra musik, lägg pussel, eller kanske rita. Skriv en kort berättelse, eller kanske baka. Eller sov, om du kan göra det på ljusa dagen. Eller kanske ta en promenad som Pontarn sa. Du kan ju fylla upp badkaret och lägga i lite lyxigt skum osv, om du känner för det. Kanske inte rätt sak att göra om du har myror i benen. Eftersom du tyckte läsa var tråkigt, kanske du kan se en film, eftersom det inte var nåt bra på TV. Och säg inte att du sett alla filmer du har, för det har du inte. :P Dina föräldrar har säkert sjukt många filmer dom med. Eller kanske gå ut och fotografera lite i det fina vårvädret. Du bor ju nästan i afrika din skåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ibland har jag (precis som alla andra) ganska tråkit,men jag vet inte vad jag ska göra åt det :huh: och då menar jag när jag inte orkar sitta vid datan/inget bra på tv. vad tycker ni jag ska göra? (helst inte läsa,för det e inte så kul) Fin svenska... När jag har tråkigt brukar jag lira spel. Skaffa ett spel du gillar mycket, då tröttnar man aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 men måste man prata fin gammel-svenska? <_< man uttalar det ju Tråkit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Ja, det gör man men ändå måste man skriva så. :( Har du nåt husdjur? jag brukar bråka med mina kaniner ibland xD Annars kan du ju vara inne på forum.fuska.se (bästa hemsidan i världen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Gör som jag! ta Cykeln (i mitt fall Bmx:en) och cykla runt lite i det fina vädret! eller så kan du ju åka hem till någon kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 men måste man prata fin gammel-svenska? <_< man uttalar det ju Tråkit! Man uttalar det tråkit men det stavas inte så. Svenskan skriver inte som det uttalas. Finska är annorlunda, vill du skriva som det uttalas så börja med finska ;) Där har du något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag ska ut och spela fotboll snart igen, ska ta på mig lämpliga kläder, sen kör jag. Ösregn men ändå varmt, wtf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag ska vara inne på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag ska ut och spela fotboll snart igen, ska ta på mig lämpliga kläder, sen kör jag. Ösregn men ändå varmt, wtf :D kläder ? Nakenfotboll FTW ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.