Winjaaa Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Hej jag undrar om jag ska köpa Lost magic det ser skit grymt ut det är typ som ett rollpsel för er som inte vet vad det är den har också Wi-fi conetion så att man kan möta varndra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Hej jag undrar om jag ska köpa Lost magic det ser skit grymt ut det är typ som ett rollpsel för er som inte vet vad det är den har också Wi-fi conetion så att man kan möta varndra Jag skulle nog ha köpt Lunar Dragon Song/Lunar genesis istället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 jag har köpt lost magic & det är värkligen värt pengarna, en av dom bästa, eller, det bästa spelet till DS jag har :cool: det finns typ 500 olika magier :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 ähh köp mario kart eller SBK så får du något kul att göra. dom spel som det gör mest reklam för är oftast bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Köp Metroid hunters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Är du ute efter rpg så vänta tills Children of mana kommer ut, men det finns inget faststält datum än på när det kommer ut men.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 jag vt nu att det finns 396 magier, jag kan göra alla :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg