Hoppa till innehåll

Fusk Till The Sims Maki'n Magic


CinderellaSims
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det någon som vet hur man får magimynt? :huh:

Jag hade den koden förut, men har slarvat :wacko: bort den, och kan inte hitta den på nätet igen!!! :o Undrade bara, för jag behöver fler, och man kunde få typ 30 magimynt i fusket! Skulle bli jätteglad om någon skickar sfusket till min email: [email protected] :wub:[/font]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Titta så snäll jag är:

 

Det här är inte världens bästa fusk, men jag har ett tips till hur man kan få magimynt(Rättare sagt 35 magimynt) utan att behöva anstränga sig alls mycket:

 

Efter du har köpt ett hus(Icke nåt av Magistadens hus) brukar det komma en kille som heter "Mystisk man" och ringer på. Efter att han har ringt på, kommer det fram en låda från Magistaden brevid dörren. "Mystisk man" går därifrån direkt efter. Nu ska du gå till lådan och klicka på "Öppna". När du har öppnat lådan kommer det att komma ut ett "svart hål", en "Magibok" och en "Amulett-maskin". Nu tänker du säkert slänga lådan, men GÖR DET INTE!! I lådan finns det ingredienser till den första formeln i "Magiboken" och 35 Magimynt. Inte illa va?! Nej, det är det inte alls. Och bara så att du vet: Man kan göra det här "fusket" om och om igen. Men!! Det här "fusket" funkar bara med vanliga hus, inte med husen borta i Magistaden. Mycket Magi.

 

För att få kristaller eller bönsjälkar måste du trolla mycket hemma och vänta tills det växer upp något.Bra tecken på att man trollat mycket:

1.kommer konstig blomma som du inte kan köpa.

2.kommer ett konstigt träd som du inte kan köpa.

 

 

bönsjälk:klätra upp

kristall:lär dig trollkonster

 

Om ni vill att era simmar ska må jättebra så gör detta: Skriv in Move_objects on, sedan klickar ni på köpläget. Där kan ni radera era simmar. Gör det och sedan klickar ni på spelläget. Dubbelklicka sedan på bilden på simmen ni har raderat. Då dyker han upp igen med full mätare.

 

För mer pengar:

skriv rosebud- slå ner

sen gör du så här !;!;!;!;!; tills det blir fullt i rutan. då tar du bort en och trycker på ex ett L (!;!;!;!;!;L) då trycker du på enter EN gång, sen tar du bort L. och trycker på enter. det blir fullt i pengamätaren direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...