Red_fox2 Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Vad heter spelet som är baserat på D-dagen och slaget på Normadie? Spelet börjar iaf mad att man siter i en transport båt och sedan blir man avsläppt på en strand och där ska man kriga mot tyskarna? PS:Har ett svagt minne av att det var någon Call Of Duty del,men vilken var det isf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Var det inte ett Medal Of Honor spel har jag för mig. Kan inte komma ihåg vilket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Likzerar Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Call of Duty Finest Hour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Call of duty 2 Big red one är det väl oxå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXXSANANDREASXXX Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) och medal of honor frontline Redigerat 6 April 2006 av XXXSANANDREASXXX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 och medal of honor: Alied Assault Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Ja , Jag tror samma som dom andra Medal of Honor Eller Call Of Duty . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 det är call of duty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg