Winjaaa Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 Ja the simpson the movie kommer 2007 här är en trailer http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/teaser/ Citera
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 Det läste jag om i tidningen fär flera månader sedan. Filmen kommer nog att bli bra fast inte lika bra som South Park filmen. Citera
Putside Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 visste jag när jag gick i sjuan (2 år sedan) ;) Citera
eeewwhh Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 jag visste att den skulle komma för det gör "Family guy the movie" med :cool: Citera
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Jo polaren har berättat det för mig förut. Och Family Guy The Movie har han även på datorn. Så den har redan kommit ut, grabbar. ;) Kanske inte i sverige men annars så har den kommit. :) Citera
Putside Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 hoppas dem gör family guy med Det finns ännu bara en långfilm med family guy och den heter "Stewie Griffin,the untold story" Citera
cola Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 hoppas dem gör family guy med den skullle ja vilja se Citera
Slumpen Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Nån som har lust att skicka den över msn?!?! men oj oj vad sa jag nu :I :P Citera
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 Nån som har lust att skicka den över msn?!?! men oj oj vad sa jag nu :I :P Tar ett dygn :huh: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.