Winjaaa Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Ja the simpson the movie kommer 2007 här är en trailer http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/teaser/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Pax för några tickets på första raden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Det läste jag om i tidningen fär flera månader sedan. Filmen kommer nog att bli bra fast inte lika bra som South Park filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 visste jag när jag gick i sjuan (2 år sedan) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Haha , den måste man ju se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag visste att den skulle komma för det gör "Family guy the movie" med :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 hoppas dem gör family guy med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jo polaren har berättat det för mig förut. Och Family Guy The Movie har han även på datorn. Så den har redan kommit ut, grabbar. ;) Kanske inte i sverige men annars så har den kommit. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 hoppas dem gör family guy med Det finns ännu bara en långfilm med family guy och den heter "Stewie Griffin,the untold story" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 hoppas dem gör family guy med den skullle ja vilja se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Nån som har lust att skicka den över msn?!?! men oj oj vad sa jag nu :I :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Nån som har lust att skicka den över msn?!?! men oj oj vad sa jag nu :I :P Tar ett dygn :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.