Novacaine Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Hmm... Jag såg en tråd häromdan om en ny klan... i vilket fall som helst så verkade det inte särkilt aktivt, så jag tänkte att vi kanske kunde skapa en ny eller så? :P Bara en tanke... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Mjaa.. går väll.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Vilket lvl ska man vara i då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Hmm, vet inte eftersom jag själv suger :rolleyes: men 40-45-50+? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag är 90 iaf.. men det kan vara kul med en junior klan lol, min klan kanske behöver mig men aja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg